Mengajar anak membaca: Free phonics matching picture to word worksheets (vowel 'e')



Maaf, agak sibuk kebelakangan ni, tak sempat untuk meng'upload'kan worksheet seterusnya. Sementara masa mengizinkan, eloklah rasanya saya berkongsi free phonics worksheet seterusnya, kali ini untuk vowel 'e'.

Worksheet phonics yang mudah ini pada asalnya saya reka untuk membantu anak membaca. Memandangkan anak saya nampaknya amat sukakannya, malah sentiasa meminta lagi walaupun semua worksheet yang saya siapkan sudah habis dibuat, saya berfikir eloklah sekiranya worksheet-worksheet ini dapat memberi manfaat kepada orang lain juga. Harap dapat membantu kanak-kanak lain juga.

Jika anda ingin menggunakan free worksheet di blog ini, silalah klik pada link di bawah. Anda amat dialu-alukan untuk meng'download' free worksheet ini untuk membantu dalam pengajaran anda. Anda boleh menggunakannya selagi ia bukan digunakan untuk tujuan komersial. Semoga mambantu!


Klik di bawah untuk download/print free worksheet (vowel 'e'):

Free phonics matching picture to word worksheet 1

Free phonics matching picture to word worksheet 2

Free phonics matching picture to word worksheet 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan